Projektledare inom lön

 

Har du en stark analytisk förmåga och brinner för att ständigt lära dig nya saker? Vill utveckla dina kunskaper inom lön och har stor förståelse för system? Vårt uppstarts- och supportteam växer och söker en medarbetare som vill växa tillsammans med oss.

I rollen som projektledare arbetar du med systemintegration av våra nya kunder. Arbetsuppgifterna består av att självständigt driva implementationsprocesser, sätta upp inställningar i Agda och Söderberg & Partners egenutvecklade system. Du kommer även analysera underlag, ge intern support för Payroll’s medarbetare och ha nära kontakt med kunder och deras samarbetspartners. 

Söderberg & Partners Payroll är ett snabbväxande företag som arbetar med både interna och externa löner. Organisationen är kreativ och nyskapande och våra medarbetare drivs av ett stort engagemang och intresse för sina arbetsuppgifter. Vi arbetar i team där våra medarbetare ges självständigt ansvar för sina arbetsuppgifter samtidigt som det finns ett gott samarbete både inom och mellan teamen. Vi värnar om vår kultur där våra värderingar är viktiga och en stor del av vårt arbete. Är du driven, hjälpsam, ansvarsfull och modig ser vi gärna att du söker dig till oss. Kontoret ligger centralt beläget på Kungsgatan 57A i Stockholm där det i dagsläget arbetar ca 40 medarbetare.

För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har stor social kompetens och uppskattar att arbeta självständigt såväl som tillsammans med resterande teammedlemmar. Du har stor förståelse och kunskap inom Agda eller liknande system. Det är även nödvändigt att du har intresse och förmåga att tolka och analysera kollektivavtal. 

Hos oss får du: 

  • Driva flera spännande implementationsprojekt parallellt 
  • Ha mycket samarbete och kontakt med våra kunder 
  • Stort eget ansvar och frihet att driva egna projekt
Vi söker dig som: 
  • Har utbildning och/eller relevant erfarenhet inom löneadministration
  • Har goda kunskaper inom Excel
  • Kan och vill arbeta självständigt i projektform 
  • Är analytisk och har en god problemlösningsförmåga 
  • Är framåt och trygg i att ha kundkontakt 
  • Har mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift, både på svenska och engelska
  • Har viljan att ge det lilla extra för att ständigt förbättra och effektivisera befintliga processer 
Vi rekryterar löpande så registrera gärna din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att välkomna vår nya medarbetare!

Placering: Kungsgatan 57, Stockholm
Tillträdesdatum: Snarast, efter överenskommelse 
Omfattning: Heltid, det vill säga ca 40 timmar i veckan
Sista ansökningsdag: 2017-12-14
Kontaktperson: Jessica Rydelius, gruppchef, 0770-11 00 55 
HR-avdelningen
Söderberg & Partners

Telefon Rekrytering
08-451 50 54

Telefon HR
08-451 50 50

Söderberg & Partners Twitter

Söderberg & Partners facebook

 

 
break